Teraz jest So wrz 23, 2017 12:13 am


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So sty 10, 2015 4:37 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
Mam taki pomysł że jakaś wasza laska będzie mierzyć penisy waszych aktorów i np. z zwycięzca się bzyka a z drugi w pupe i trzeci z podium do buzi, reszta patrzy


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: So kwi 11, 2015 2:49 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
no czemu nei zrobicie mierzenia kutasów?


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 13, 2015 5:16 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
może porobicie profile aktorom porno z np. danymi takimi jak dlugosc kutasa


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N wrz 13, 2015 6:23 pm 
erotyczny ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So wrz 08, 2007 1:13 am
Posty: 1104
Lokalizacja: Gdańsk-Wrzeszcz
Według mnie chłopaki mogliby zmierzyć swoje penisy i podać ich wymiary.

Bo tak na oko według mnie największego ma Patryk
http://xes.pl/epizod,4459,chyba-jednak-nie-chciala.html

_________________
http://instagram.com/polishliger


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 14, 2015 10:59 am 
Moderator

Dołączył(a): Cz gru 22, 2011 4:35 pm
Posty: 958
Lokalizacja: Sandomierz
Co wy, gejami kurwa jesteście że chcecie wiedzieć takie rzeczy? a może kompleksy? Dodam że pała powyżej 20 cm to jest kalectwo.

_________________
"Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu." (St. Lem)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn wrz 14, 2015 4:47 pm 
erotyczny ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So wrz 08, 2007 1:13 am
Posty: 1104
Lokalizacja: Gdańsk-Wrzeszcz
nick ankapoznan to chyba jest kobieta?

Może dziewczyny na forum się nie udzielają ale na pewno sprawdzają wasze produkcje.
Nawet no cześć z nich by chciała wiedzieć ile centymetrów mają aktualni aktorzy.

Na sex portalach społecznościowych fotki z penisem i linijką robią furorę wśród dziewczyn, bo kobiety nie wierzą na słowo.

_________________
http://instagram.com/polishliger


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lut 14, 2016 10:25 pm 
początkujący

Dołączył(a): So lut 13, 2016 11:05 pm
Posty: 3
hahaha smiecham z niektorych tutaj sposobow

_________________
ogłoszenia towarzyskie DateZone


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 08, 2016 4:56 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
co mam zrobic zebyscie nagrali epizdodzik jak ktoras z dziewczyn po kolei mierzy kutasy chlopców i zapisuje na tablicy?


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt maja 10, 2016 8:55 am 
początkujący

Dołączył(a): N mar 10, 2013 3:34 am
Posty: 3
Większość oglądających filmy porno to faceci i powiem szczerze że średnio podoba mi się pomysł gdzie motywem przewodnim są Wacki, wolałbym konkurencje najgłębsza,najbardziej pojemna cipka niż oglądać przez pół filmu kutasy bleeeee

Ps. Anka mam sporego i grubego jak chcesz się pobawić napisz, jestem z Wawy :)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N maja 22, 2016 7:24 pm 
UWAGA PIJAWA

Dołączył(a): N maja 22, 2016 7:23 pm
Posty: 1
hahaha świetny pomysł, na prawde


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N cze 05, 2016 3:11 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
te ich filmy nawet w dziesięciu procentach nie dorownuja prawdziwym pornosom typu brazzers, tu wszystko jest ciagle tak samo, gadania jest minuta a potem tylko seks bez dialogów, na toxica juz nie idzie patrzec, zero nowosci, to juz rafał nascie lat temu mial lepsze scenariusze niz wy. tyle ze sprzet byl slaby i jakosciowo to kiepsko wygladało,

zebyscie dorownali prawdziwym to proponuje wprowadzic czeste dialogi podczas nagrań tak jak w brazzers

noi te mierzenie kutasów by sie przydało


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt cze 14, 2016 3:29 pm 
początkujący

Dołączył(a): Wt cze 14, 2016 3:26 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
słaby pomysł, nie wiem co w nim fajnego

_________________
Zostałem tatą! Zapraszam na mój blog parentingowy.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr cze 15, 2016 4:45 pm 
początkujący

Dołączył(a): Śr cze 15, 2016 4:42 pm
Posty: 5
chyba macie jakieś kompleksy :D

_________________
Hej


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N sie 07, 2016 12:58 am 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 03, 2012 8:37 pm
Posty: 29
Niech młody tata pokaże penisa :)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt paź 25, 2016 5:20 am 
solidny forumowicz

Dołączył(a): So paź 03, 2015 4:41 am
Posty: 134
jestem z Wawy :)
sbobet thai


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: N lip 16, 2017 6:48 pm 
bywalec forum

Dołączył(a): Pt cze 23, 2017 1:26 pm
Posty: 43
może porobicie profile aktorom porno z np.





Goldenslot สล็อต
goldenslot mobile


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: So sie 26, 2017 12:07 pm 
rozkręca się

Dołączył(a): Śr paź 29, 2014 1:56 pm
Posty: 24
powracam do tematu, te wasze filmy są naprawde żenujące, zero dialogów, bierzcie przykład z brazzersów, na toxica i jego mechanicznego pieprzenia nie da już sie patrzeć, dobrze że wrócił patryk ze swoim dużym kutasem.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: So sie 26, 2017 5:57 pm 
erotyczny ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 26, 2011 5:42 pm
Posty: 536
Ty Anka, nie wydupczyl cie ostatnio nikt.. co taka smetna i jadem plujaca??

_________________
Strona zostala zamknieta.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Zapoznałem się z informacją