Teraz jest Pt wrz 21, 2018 9:01 am


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Ocena
Mega zajebisty 65%  65%  [ 13 ]
w pytonge 15%  15%  [ 3 ]
sredni 5%  5%  [ 1 ]
marny 5%  5%  [ 1 ]
kicha totalna 10%  10%  [ 2 ]
Liczba głosów : 20
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt kwi 25, 2006 10:46 am 
rozkręca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz mar 09, 2006 2:39 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Pornolia www.pornolia.pl
Veronica
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Onanizatorzy! Walikonie! tak krzyczały bachory i smarkacze zza okna, kiedy siedzieliśmy z kumplem w domu gładziliśmy węgorza przy nowej produkcji Teresy Orlovsky. Nie zamkneliśmy onka i niemal wszystko było widać zza okna. Aby nie deprawować młodych piewców orgazmu. Schowaliśmy pyty do spodni zanim jeszcze sperma oblała nasze krocza. Weszliśmy do samochodu, a gówniarzerka za nami... podjechaliśmy kawałęk za winkiel, gdzie zauważyliśmy grupkę żyli pod sklepem sączących winiacho, którzy po zauważeniu naszego ruchaj-wozu niedwuznacznym, posuwisto-zwrotnym ruchem ręki pokazali nam, że znają nasze rękodzielnicze produkty. Ughh.. sława zaczęła nam dokuczać, więc wyjechaliśmy poza Kraków, kierując się w stronę Katowic. Wiele kopalń zaczęło upadać w ostatnim czasie, więc liczyliśy na zaczepienie po drodze jakiejś wąskobiodrowej ślązaczki. Zajechaliśmy pod jedną z kopalń, gdzie akurat kończyła się zmiana. Zauważyliśmy grupę lasek - prawdopodobnie panny z biura kopalni.. zajechaliśmy z piskiem opon pod bramę, gdzie stado zgłodniałych, umazanych w węglu roboli spojrzało spod byka na nas... nie przejęliśmy się tym i zagadnęliśmy młode dupeczki czy może nie potrzebują transportu do domu... Na początku nie ... niee.... a po chwili jedna z nich zgodziła się... Laska okazała się tak gadatliwa, że postanowiliśmy w końcu zatkać jej czymś otór gębowy. Zapodjechaliśy tuż za pobliską hałdę węgla, gdyż stąd jak mówiła laska można było oglądać wspaniałą panoramę pobliskich Katowic. Tak się zachwyciliśmy tym widokiem, gdzie dym z zakładów przyćmiewał widok kolejnych kominów, że pot oblał nasze nadjądrze, a i siły witalne spowodowały niemały zamęt tuż pod żołędziem. Weronika postanowiła nam wynagrodzić naszą wspaniałomyślność i dobroczynność podwiezieniową, że zaproponowała nam wystawienie swych nagich bioder na pokaz publiczny a także przyjęcie pewnej ilości spermy do swojego układu pokarmowego. Pyty na wierzch, i zaczęła się jazzda z napotkaną co dopiero autostopowiczką....


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So maja 20, 2006 9:54 pm 
początkujący

Dołączył(a): Pt maja 19, 2006 5:03 pm
Posty: 5
hehe odcineczek fajny szczegolnie ze w moich rejonach robiony :D:D:D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 22, 2006 7:09 pm 
początkujący

Dołączył(a): Pt maja 19, 2006 5:03 pm
Posty: 5
a tak wogole to gdzie znalezliscie ta pania?bo chciala jechac do chorzowa...moze kiedys spotak ta pania i zaproponuje jej podwiezienie :D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 22, 2006 10:43 pm 
początkujący

Dołączył(a): Wt cze 14, 2005 3:50 pm
Posty: 4
prawdziwe Slazaczki nie biora do buzi ( wiem co mowie :D ) to pewnie jakas naplywowa


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 17, 2006 6:55 pm 
początkujący

Dołączył(a): Cz cze 15, 2006 12:52 pm
Posty: 13
Napływowa... a jaka mmmm :)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lip 05, 2006 2:06 pm 
początkujący

Dołączył(a): Cz cze 22, 2006 8:41 am
Posty: 10
kicek napisał(a):
hehe odcineczek fajny szczegolnie ze w moich rejonach robiony :D:D:D
..
- z moich rejonów też SLĄSK - KATOWICE


Ostatnio edytowano Pt sty 12, 2007 11:50 am przez MarcinDK, łącznie edytowano 2 razy

Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 22, 2006 10:17 pm 
początkujący

Dołączył(a): Śr lip 19, 2006 11:55 am
Posty: 12
zajefajna dupeczka :D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 06, 2006 4:25 pm 
początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 05, 2005 6:35 pm
Posty: 8
Lokalizacja: daleko :P
spoko Śliczna bis ;)

_________________
PRZYJAŹN WYPŁYWA Z WIELU ŹRÓDEŁ Z KTORYCH, NAJWAŻNIEJSZY JEST - S Z A C U N E K !!!!,,PUBSP Przemyśl''1kz
,,Polish Soldiers Fights For The Freedom Of Other Nations But Die Only For Poland'' (KFOR) <KOSOVO FORCES> :D


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 06, 2006 10:44 pm 
UWAGA PIJAWA

Dołączył(a): N cze 04, 2006 10:25 pm
Posty: 1
muszeleczki sikoreczki.jebac i sie niebac,albo w przud albo w tył :D

_________________
xxx


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 09, 2006 7:48 am 
rozkręca się

Dołączył(a): N wrz 24, 2006 9:40 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Katowice
Prześliczna dupencja ,ciekawe czy chciałaby się poruchać w mim autku:)


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 28, 2011 6:32 pm 
stały bywalec forum

Dołączył(a): Pt sty 28, 2011 1:35 pm
Posty: 94
Fajna laseczka


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sty 29, 2011 1:42 am 
stały bywalec forum

Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 8:50 pm
Posty: 95
dobra cipnia oby wiecej takich


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt mar 23, 2012 8:01 pm 
solidny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt mar 20, 2012 8:01 pm
Posty: 105
Facet musiał być w niebo wzięty


Góra
Offline Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt maja 18, 2012 7:53 am 
rozkręca się

Dołączył(a): Cz maja 03, 2012 10:54 am
Posty: 20
ja osobiście nigdy nie myślałem, że są takie fajne ślązaczki


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Zapoznałem się z informacją