Teraz jest Wt paź 23, 2018 7:17 pm


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Ocena
Mega zajebisty 17%  17%  [ 12 ]
W pytę 0%  0%  [ 0 ]
Średni 4%  4%  [ 3 ]
Marny 7%  7%  [ 5 ]
Kicha totalna 71%  71%  [ 49 ]
Liczba głosów : 69
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 12:02 pm 
solidny forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 1:59 pm
Posty: 174
Lokalizacja: z dupy
PODRYWACZE
Ewa
Obrazek

Ewa - 3 wibratory + anal = perwersja!!
Wszyscy znali na osiedlu Gienię - tą starą lampucerę, krążącą po oklicznych wysypiskach w poszukiwaniu drogocennego jak na te czasy aluminium, wierną i zawsze gotową na wezwanie aktywistkę toruńskiego radia, osiedlową plotkarę rozsiewającą setki niepotrwierdzonych plotek oraz fanatyczną inicjatorką sadownictwa i hodowli prawdziwych i rdzennie polski buraków czerwonych pod blokiem. Codzień zaraz po pielęgnacji swojego zapyziałego ogródka pod balkonem, przechadzała się do najbliższej kolektury totolotka, aby tam jak co tydzień podczas wielkiej kumulacji umoczyć 5 zyla, których zawsze żałowała na wsparcie sucho gardłowych podsklepowych czerwonych nosów. Raz udało jej się szczęśliwie przypadkiem trafić czwórkę, dzięki czemu mogła kupić do mieszkania zestaw nowych głośników, z których sączył się donośny, lecz aksamitny i delikatny głos ojca dyrektora namawiającego do wpłat na swe prywatne konto. Tak zafascynowana głosem jej idola od siedmiu boleści zazwyczaj złorzeczyła niektórym sąsiadom, których uważała za uparczywych komunistów i wrogów jedynie słusznych przywódców (niemal Duce) wszechpanujących i mile nam panujących braci. Od lat broniła całą klatkę przed domokrążcami, Jehowymi, kominiarzami roznoszącymi kalendarzyki oczekując za nie kasy itp. Tu punktowała u wszystkich mieszkańców bloku, jednak całokształt jej postępowania nieco irytował, przez co nie raz dostała wieczorową porą w ryj od pana Waldka. Odwieczny wróg - "to były ubek, komunista i wielbiciel seksualnych orgii" - tak mówiła o nim Gienia drapiąc się zazwyczaj po dupie, w którą często otrzymywała sąsiedzkie kopniaki. Towarzystwo mieszkało raz lepiej, raz gorzej razem już wiele wiele lat. Jednak pewnej wiosny w mieszkaniu ulokowanym wprost nad mieszkniem Gieni zmarł Rysiek - stary pierdziel, który pod koniec swego koszmarnego życia poruszał się po osiedlu jedynie w obecności swoich wychudzonych, zawszonych ratlerków, które paskudziły całą okolicę. Odznaczony kilkoma orderami i krzyżami zasługi Rysiek, wielokrotnie dyskredytując młode towarzystwo, pouczając ich jak należy rozmawiać ze starszymi, okazywać im szacunek i inne podobne pierdy. Jako że Rysiek wolał częściej pouczać innych niż samemu stosować swoje zasady, dlatego pozostawił po sobie jeden wielki burdel, którego nie sposób było posprzątać w pojedynkę, kiedy to na jego miejsce wprowadzała się nowa sąsiadka - gruba, obleśna, tłusta, już na sam widok wywołująca spazmatyczne wymioty - Ewa. Wówczas prosząc sąsiadów o pomoc w zaprowadzeniu porządku zjednoczyła panią Gienię, pana Waldka oraz pozostałych sąsiadów do kolektywnej, sąsiedzkiej pracy, którą wszyscy wykonali jednego popołudnia. Następnego dnia po wielkim sprzątaniu Ewa jak na starego babola przystało - zrobiła przed klatkowską małą imprezkę - dla starych wyjadaczy przyniosła ciepłą - dopiero co zabraną spod kaloryfera flaszeczkę, natomiast kobiety oprócz zagrychy mogły się teraz degustować winkiem zrobionych z agrestu i czarnych malin rosnących w pobliskim lesie. Widząc alkohol na stole pani Gienia nieco się obruszyło, gdyż jeszcze dzień wcześniej słuchała audycji Rozmowy Niedokończone, gdzie właśnie mówiono o zgubnym wpływie alkoholu na mózg. Przekonała się do jednego kielonka, jednak zaraz po jego wypiciu musiała dostać małpiego rozumu, bo walnęła pięścią w stół i wyszła z imprezy. Wszyscy się lekko zdziwili, ale imprezka trwała dalej aż do samego rana. Kiedy wszyscy już grzecznie poszli spać starając się aby nie dopadł ich kac - pani Ewa z panem Waldkiem zrobili jeszcze pół flaszki, kiedy to nagle zadzwonił telefon, w którym to ekipa podrywaczy grzecznie informowała że następnego dnia z miłą chęcią wbiją się na parapetówę do pani Ewy. Wtedy to przypomniała sobie Ewa, iż dawała ogłoszenia parę tygodni temu to jednej z gazet plotkarsko - ogłoszeniowych, iż potrzebuje zboczonego, niewyżytego ruchacza, który spenetrował by jej wszystkie dziury. Gasząc światło przed spaniem już nie mogła się doczekać kolejnego dnia... Zaraz kiedy ledwo co usnęła, a znad tutejszego konglomeratu rozbłysły promienie słoneczne do domofonu zadzwonili chłopcy - radarowcy. Wbijając się do Ewy wielokrotnie podziwiali pięknie wysprzątane mieszkanie ze ślicznymi meblami - pozostałość po starym ubeckim aparatczyku.

>> SCREENY <<
>> TRAILER <<
>> STREAMING TRAILERA <<
>> RECENZJA SERWISU <<
>> KANAŁ RSS <<


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 1:02 pm 
rozkręca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 24, 2005 6:16 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Gargamelopolis
niesmaczny epizod.;/


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł: łeeee...
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 1:50 pm 
Tajemnicza kobieta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 06, 2005 10:07 am
Posty: 43
Lokalizacja: Sosnowiec
O.M.G... skąd wy bierzecie te laski ??
kiedyś były ładne, młode zadbane dziewczyny... a teraz ?
mnie jako kobiete to ostro odrzuca, a co dopiero faceta...

chyba pomału trzeba będzie się zwijać...


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 3:51 pm 
początkujący

Dołączył(a): Pn gru 12, 2005 4:38 pm
Posty: 11
straszna lipa.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 4:34 pm 
początkujący

Dołączył(a): Cz paź 19, 2006 9:09 pm
Posty: 13
ZYGAC SIE CHCE chcemy epizodow z ladnymi mlodymi paniami pokroju gosi z gniezna albo najlepiej jak stekasz rafal na brak dupek jedzi do rosji lub ukrainy tam sie znajda a najlepiej do azjiii


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 14, 2007 11:01 pm 
początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lut 05, 2006 6:02 pm
Posty: 7
O ja pierd.ole! :o KATASTROFA!!!!
Laska jest obleśna, do tego braki w uzębieniu... Na największym głodzie nie skusiłbym się na takiego potwora!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 8:40 am 
erotyczny ekspert
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn gru 26, 2011 5:42 pm
Posty: 536
niepodoba mi sie wcale.

_________________
Strona zostala zamknieta.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 10:55 am 
rozkręca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 24, 2005 6:16 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Gargamelopolis
az mis ei niedobrze robi jak pomysle ze w srod nas polakow sa tacy ktorym sie to cos spodoba.;/


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 3:06 pm 
początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 23, 2007 1:53 am
Posty: 10
Lokalizacja: Kraków
Gargamel napisał(a):
az mis ei niedobrze robi jak pomysle ze w srod nas polakow sa tacy ktorym sie to cos spodoba.;/
Przychodzą na myśl klimaty żywcem przypominające " 120 dni Sodomy czyli szkoła libertynizmu" Markiza de Sade najbardziej plugawej opowieści jaka kiedykolwiek została napisana.Taka zawsze była ludzka natura.Jednakowoż przyciągająca jak i odpychająca :wink:


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 5:48 pm 
początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lut 05, 2006 6:02 pm
Posty: 7
rotmistrz napisał(a):
Gargamel napisał(a):
az mis ei niedobrze robi jak pomysle ze w srod nas polakow sa tacy ktorym sie to cos spodoba.;/
Przychodzą na myśl klimaty żywcem przypominające " 120 dni Sodomy czyli szkoła libertynizmu" Markiza de Sade najbardziej plugawej opowieści jaka kiedykolwiek została napisana.Taka zawsze była ludzka natura.Jednakowoż przyciągająca jak i odpychająca :wink:


Oglądałem film na podstawie tej powieści "Salo, czyli 120 dni Sodomy"... obrzydlistwo i ohyda! Nie do opisania i nie polecam! Absolutnie nic pociągającego nie widziałem w tym filmie i nie sądzę, żebym kiedykolwiek się skusił na takową perwersję! Choć w każdym z nas kryje się odrobina uwielbienia do perwery, to ten obraz przekroczył wszelkie granice dobrego smaku... Tak samo będzie z tym odcinkiem podrywaczy - odpychający i odrażający... NA PEWNO nie skuszę się na jego oglądnięcie... :P


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 7:35 pm 
początkujący

Dołączył(a): Pt kwi 06, 2007 6:16 pm
Posty: 3
ale kicha :!: to jest okropne i niesmaczne az chce sie wymiotowac jak sie patrzy na ta pania Panie Rafale to juz chyba lekka przesada :!:


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 7:59 pm 
UWAGA PIJAWA

Dołączył(a): So gru 02, 2006 4:47 pm
Posty: 1
Lokalizacja: podkarpackie
Mega super to forum, napisałem krytycznie o tym sje.!@#$@ym filmiku i mój post wyleciał, gratulacje dla admina zapatrzonego na braci K. i wolność słowa w wykonaniu PiS! Szczerze mówiąc to możesz mój profil wywalić bo niema tu już czego szukać. schodzicie na psy. Niepozdrawiam serdecznie!

_________________
HE CPATb!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt cze 15, 2007 10:17 pm 
UWAGA PIJAWA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 20, 2006 11:17 am
Posty: 2
o fuck, plis nie dawajcie juz wiecej filmikow z nia :lol:


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 16, 2007 4:59 am 
początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 30, 2006 1:19 am
Posty: 5
Lokalizacja: Kielce
Prze Lipa

_________________
MKS KORONA KIELCE


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So cze 16, 2007 3:18 pm 
początkujący

Dołączył(a): So wrz 03, 2005 2:04 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
kicha totalna
http://ekspedycja.blog.pl


Ostatnio edytowano Cz kwi 02, 2015 3:14 pm przez luuuki88, łącznie edytowano 1 raz

Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 18, 2007 1:04 am 
początkujący

Dołączył(a): Pn paź 30, 2006 9:58 am
Posty: 13
Lokalizacja: Wrocław
Kurde was już całkiem pogięło...
Takiego oblecha zamieszczać...
Zdejmijcie ten epizod bo się ktoś porzyga jak to będzie oglądał...
FuUUUJ


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 20, 2007 12:52 pm 
UWAGA PIJAWA

Dołączył(a): Śr gru 27, 2006 12:39 pm
Posty: 1
Fuuuuuj podrywacze juz schodza na psy :?
kiedyś to było przynajmniej fajne jak Rafał ruchał Beate albo grzybiarke, a teraz?? szkoda gadać lepiej już zwijajcie interes i do chałpy


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 26, 2007 11:24 pm 
bywalec forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 13, 2005 1:26 am
Posty: 50
Lokalizacja: Leszno
a jeśli chodzi o moje skromne zdanie na temat tego epizodziku to mnie sie on nawet podoba, jakaś odmiana. ile można oglądać tych pięknych wypindżonych kobiet.....co oczywiście nie znaczy że nie podobaja mi sie piękne kobiety


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 09, 2007 1:48 am 
początkujący

Dołączył(a): Pn lip 09, 2007 12:17 am
Posty: 3
Ehmm, no ja też wolę nieco zgrabniejsze laseczki. Niemniej jak już mój przedmówca stwierdził zawsze jakaś odmiana, więc myślę że warto zassać ten epizodzik.


Góra
Offline Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn wrz 10, 2007 11:43 pm 
bywalec forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 13, 2005 1:26 am
Posty: 50
Lokalizacja: Leszno
Pecador69 napisał(a):
Ehmm, no ja też wolę nieco zgrabniejsze laseczki. Niemniej jak już mój przedmówca stwierdził zawsze jakaś odmiana, więc myślę że warto zassać ten epizodzik.

no oczywiscie że warto go zassac !!!!!!!!


Góra
Offline Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Zapoznałem się z informacją